Коледж
Денна: 22 000 грн
Спеціальність "Журналістика", спеціалізація "Digital журналістика"
061 «Журналістика»
Освітньо-професійна програма «Журналістика» підготовки фахового молодшого бакалавра зі спеціальності 061 «Журналістика», Спеціалізація «Digital-Журналістика».
Гарант програми – Ярова Ганна Дмитрівна, магістр журналістики.
Галузь знань - 06 «Журналістика»
Спеціальність - 061 «Журналістика»
Обсяг програми - 180 кредитів ЄКТС
(3 роки 10 місяців на основі базової загальної середньої освіти з одночасним здобуттям повної загальної середньої освіти;
2 рік 10 місяців на базі повної загальної середньої освіти)

Мета освітньо-професійної програми
Підготовка висококваліфікованих фахівців-медійників з навичками використання передових цифрових технологій, що дає широкі можливості для працевлаштування фахівців у галузі 06 «Журналістика», які мають теоретичні знання і практичні навички, володіють загальними та фаховими компетентностями, необхідними для виконання завдань, пов’язаних із професійною діяльністю у сфері засобів масової інформації, соціальних комунікацій, журналістикознавства.
Особливості освітньо-професійної програми
Освітня програма готує фахівців, що володіють системними знаннями в роботі з соціальними медіа, спрямована навчити працювати в новому цифровому середовищі та створювати ефективні тексти з високим відгуком у аудиторії. Допомагає розібратися з новими явищами і взаємовідносинами між ними, каналами комунікації, форматами медіа і контенту, новими ролями журналістів і синтетичними професіями (наприклад, Діджитал-продюсер або SMM-фахівець в редакції).
Освітня програма поєднує в собі академічний підхід з форматами воркшопів і проєктною діяльністю, що дозволяє вільно орієнтуватися у всьому різноманітті digital-інструментів і володіти вагомою перевагою у висококонкурентному середовищі.
В результаті випускник програми буде представляти сучасний ландшафт ринку Діджитал-медіа, а також мати уявлення про створення медійного каналу та існування журналіста як бренду і автора в цифровому інтерактивному середовищі.
Профілюючими дисциплінами є:
Інфографіка і флеш-технології
Мультимедійна журналістика;
Програмування та мобільні додатки;
ТВ, РВ-новини в цифрових ЗМІ;
Цифрова обробка відео;
3D технології і анімація;
Цифровий маркетинг;
Працевлаштування та конкурентні переваги випускників програми
Випускник програми - це фахівець зі створення медіапродукту, а також по його поширенню і просуванню, здатний трансформувати продукт для різних цілей і аудиторій; в той же час професійна діяльність випускника розрахована на виконання соціальної місії журналістики з урахуванням сучасних правових і етичних викликів інформаційного суспільства.
Випускники програми «Журналістика» (фаховий молодший бакалавр з журналістики) можуть обіймати первинні професії:
• 2451.2 Ведучий програми
• 2451.2 Випусковий редактор
• 2451.2 Журналіст
• 2451.2 Журналіст мультимедійних видань засобів масової інформації
• 2451.2 Інокореспондент
• 2451.2 Коментатор
• 2451.2 Кореспондент
• 2451.2 Кореспондент власний
• 2451.2 Кореспондент спеціальний
• 2451.2 Літературний співробітник
• 2451.2 Оглядач
• 2451.2 Оглядач політичний
• 2451.2 Член головної редакції
Та нові професії:
Дата-журналіст - це фахівець, який створює різні типи текстів на основі даних, завдяки яким зміст матеріалу, викладені в ньому факти і думку автора отримують кількісне обгрунтування.
Інфостиліст - фахівець, який займається підбором інформації та стилем її викладу відповідно до запитів конкретної людини.
Архітектор трансмедійних продуктів - пише твори для різних видів медіа, але з одним колом персонажів - серіали, фільми, анімація, комп'ютерні ігри, комікси з наскрізними героями. Він створює різні сюжети, розповідає різні історії, кожна з яких вносить свій внесок в ціле «всесвіту», вигаданого світу.
Більд-редактор (фотоподборщік) - фахівець друкованого видання або ЗМІ, що забезпечує пошук необхідних ілюстрацій для статей.
SMM-менеджер - це фахівець з SMM (Social Media Marketing), комплексу заходів з просування web-сайтів, товарів або послуг за допомогою соціальних медіа-засобів, до яких відносяться: блоги; соціальні мережі;
PR-менеджер (від англ. Public relations - зв'язки з громадськістю) - це фахівець, який відповідає за створення і підтримку сприятливого іміджу фірми або конкретної торгової марки, що належить цій фірмі.
Копірайтер - це фахівець, який пише рекламні тексти.
Контент-менеджер - це фахівець, який відповідає за содежанием видання чи сайту. Він відповідає за інформаційне наповнення інтернет-сайту необхідним контентом (текстової та графічної інформацією).
Медіааналітик - це фахівець, який займається визначенням ступеня присутності компанії в інформпросторі та дає правильну оцінку медіарепутаціі. Він виявляє тенденції щодо ЗМІ до компанії, проекту, аналізує позицію бренду на ринку.
Медіабайер - це фахівець, який закуповує ефірний час на радіо і телебаченні, рекламні площі в друкованих засобах масової інформації та Інтернет-виданнях.
Програмні результати навчання:
Застосовувати знання в області IT-технологій для розвитку вміння і навичок роботи з комп'ютерними програмами і мобільними додатками.
Використовувати сучасні цифрові технології для роботи з базами від-критих даних і створення якісного контенту для цифрових медіа - інтернет видань, блогів, телеканалів, радіоканалів, інформаційних агентств.
Вирішувати стандартні завдання професійної діяльності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з урахуванням основних вимог інформаційної безпеки.
Розуміти специфіку роботи в умовах мультимедійного середовища, володіти методами і технологіями підготовки медіапродукту в різних знакових системах (вербальної, аудіо-, відео-, графіка, анімація)
Розуміти сучасні тенденції та виклики в світі медіа та інформаційних технологій.
Вести канали в соціальних мережах. Розуміти і аналізувати результати веб-аналітики для просування цифрового контенту.
Державний диплом молодшого спеціаліста
Отримаєте Hard та Soft skills !
Основи діяльності журналіста
|
Основи реклами і PR
|
Бізнес-аналітика
|
Digital-маркетинг
|
МЕНЕДЖМЕНТ
|
Export-promotion
|
Отримай задоволення від інноваційних методів навчання !
Дуальна освітаУзгоджена взаємодія освітньої та виробничої сфери з |
Навчально-виховні екскурсіїСпостереження та вивчення різних |
ГейміфікаціяВикористання ігрових елементів безпосередньо під час
навчання. |
WorkShopВиїзне заняття для здобувачів освіти, що відбувається на
виробництві, в компанії чи організації. |
Кейс-стадіЗастосування теоретичних знань до вирішення практичних занять. Опрацювання реальної ситуації на реальних фактах.
|
Online методиОтримання знань та навиків за допомогою інформаційних систем, компютерів, інших digital гаджетів.
|
ТелемостиСпільні лекції та семінари із закордонними викладачами та
студентами в реальному часі. |
Кіно-кейсиВивчення на базі фільмів персонологічних моделей для
пізнання життєвих та професійних процесів. |
ХакатониФорма спільної роботи над рішенням певного завдання,
проблеми. |
Твої додаткові привілеї
Кредит на навчання |
Готель та гуртожиток з однодумцями |
Великий вибір затребуваних високодохідних програм |
Коучі, ментори, спікери-практики, спікери-теоретики |
Можливість перевестись з іншого ЗВО без втрати курсу |
Укладені договори з хостелами |
Власний центр кар'єри |
Відстрочка від армії |
Сучасні методи навчання: casestudy, workshop, student HUB |
Після закінчення навчання фахівець із журналістики може займати посади:
- літературного редактора
- тележурналіста
- кореспондента
- копірайтера
- web-контент менеджера інтернет-видання
- прес-секретаря
- PR-менеджера
- SMM-менеджера (просування ЗМІ в соціальних мережах)
- головного редактора телепрограм
- директора програм (радіо-, телевізійних)
- начальника відділу (реклами, зв’язків із громадськістю)
- журналіста-рерайтера
- редактора-перекладача
- ведучого телерадіопрограм
Тривалість навчання:
4 роки
Форма навчання:
Очна
Працевлаштування:
з 1-го курсу
Диплом:
Державного зразка
Інші пропозиції напрямку "Коледж"
Отримайте консультацію щодо вступу у приймальній комісії
Залиште заявку, щоб ми з вами зв'язалися найближчим часом.