Вступ без ЗНО

Після закінчення 11 класу школи, отримавши свідоцтво про повну загальну середню освіту, не склавши ЗНО, Ви маєте можливость:

  • подати свідоцтво про базову загальну середню освіту про закінчення 9 класу і стати студентом першого курсу Коледжу Сучасних Знань;
  • подати свідоцтво про повну загальну середню освіту про закінчення 11 класу і стати студентом другого курсу Коледжу Сучасних Знань за результатами співбесіди;

Наступний крок - продовження навчання в Коледжі Сучасних Знань за скороченою програмою підготовки бакалаврів.

Коледж – це початок самостійного яскравого життя. Це твоя свобода!

Ти пришвидшуєш свій вхід у професійне життя або реалізуєш свій start-up.

 

Цифри про нас

2561 СТУДЕНТ

 

321 ВИКЛАДАЧ

 

573 СПІКЕРИ

 

101 СУЧАСНИЙ КУРС

 

17 836 ВИПУСКНИКІВ

 

 

МИ РОЗПОДІЛЯЄМО ЧАС НАВЧАННЯ НАСТУПНИМ ЧИНОМ:

20% — КЛАСИЧНЕ НАВЧАННЯ

80 % — СУЧАСНЕ НАВЧАННЯ

 

 

 

Чому саме ми?

 

     

РОЗВИТОК SOFT ТА HARD SKILLS 

     

ДИПЛОМ ДЕРЖАВНОГО ЗРАЗКА 

     

РЕАЛІЗАЦІЯ START-UP 

 

ВЛАСНИЙ ЦЕНТР КАР'ЄРИ

   

ІННОВАЦІЙНІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ 

   
ГАРАНТОВАНЕ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ 

   

СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

     
ГОТЕЛЬ ТА ГУРТОЖИТОК З ОДНОДУМЦЯМИ

     

ВЕЛИКИЙ ВИБІР ЗАТРЕБУВАНИХ ВИСОКОДОХІДНИХ ПРОГРАМ

   

КОУЧІ, МЕНТОРИ, СПІКЕРИ

     

ВІДСТРОЧКА ВІД АРМІЇ

     
КРЕДИТ НА НАВЧАННЯ

 

Ким ти станеш?

ВЖЕ ЗА ПЕРШИЙ РІК НАВЧАННЯ В КОЛЕДЖІ СУЧАСНИХ ЗНАНЬ ТИ ОТРИМАЄШ:

 

 

  SKILLS 

 

NETWORK

СВІДОМА СУЧАСНА ЛЮДИНА З КОМУНІКАЦІЄЮ

STARTUP

ВІДКРИЄШ ВЛАСНУ СПРАВУ ЧИ ОПАНУЄШ СУЧАСНУ ПРОФЕСІЮ

ВЖЕ ЗА 2-3 РОКИ НАВЧАННЯ В UMK/CMK ТИ ОТРИМАЄШ:

ДИПЛОМ ДЕРЖАВНОГО ЗРАЗКА

 

Методи навчання

Отримай задоволення від інноваційних методів навчання !

Дуальна освіта

Узгоджена взаємодія освітньої та виробничої сфери з
підготовки здобувачів освіти.

Навчально-виховні екскурсії

Спостереження та вивчення різних
явищ, предметів, процесів у музеях, на виставках, виробництвах тощо.

Гейміфікація

Використання ігрових елементів безпосередньо під час
навчання.

WorkShop

Виїзне заняття для здобувачів освіти, що відбувається на
виробництві, в компанії чи організації.

Кейс-стаді

Застосування теоретичних знань до вирішення практичних занять. Опрацювання реальної ситуації на реальних фактах.

Online методи

Отримання знань та навиків за допомогою інформаційних систем, компютерів, інших digital гаджетів.

Телемости

Спільні лекції та семінари із закордонними викладачами та
студентами в реальному часі.

Кіно-кейси

Вивчення на базі фільмів персонологічних моделей для
пізнання життєвих та професійних процесів.

Хакатони

Форма спільної роботи над рішенням певного завдання,
проблеми.

 

 

Hard та Soft Skills

Творчість і креативність

Усе, що можна автоматизувати й алгоритмізувати, буде автоматизовано. У майбутньому важливо вміти мислити поза рамками, створювати нестандартне

Медіаграмотність

Навичка оперативного реагування, критичного оцінювання та авторського створення контенту в нових медіаформах

Цифрова грамотність

Здатність працювати в цифровому середовищі (штучний інтелект, віртуальна реальність) стає такою ж гігієнічною нормою, як уміння читати й писати

Екологічне мислення

Як ніколи необхідно знати й розуміти сенс і сполученість світу, зв’язок своїх дій і своєї діяльності з усією екосистемою, підтримувати процеси еволюції

Дизайн-мислення 

 Вміння представляти і розкривати задачі, а також моделювати оптимальні робочі процеси й середовища задля системного досягнення бажаних результатів в кожній індивідуальній ситуації

Емоційна грамотність

Розуміння своїх емоцій та їхнього впливу на нашу поведінку стало особливо гострою необхідністю, враховуючи, що стрес і перезавантаження стають нормою в економічних і людських взаєминах

Взаємодія з іншими

Успіху досягне той, хто вміє спілкуватися з людьми, вважає інших рівними собі

Уміння вести переговори

Навичка домовлятися включає: вміння розуміти опонента, вигідно підносити свої переваги, проявляти гнучкість, вигравати на своїх умовах

Гнучкість розуму

Навичка швидко думати, перемикатися на іншу тему, мислити та одночасно робити

 

 

Знижка 20% до 22.08.2020

Бронюй місце в першому Digital Університеті та Коледжі Сучасних Знань та отримай знижку 20% !
Знижка діє до початку вступної кампанії (22.08.2020).

Digital журналістика

Спеціальність 'Журналістика', спеціалізація 'Digital журналістика'

 

Освітньо-професійна програма «Журналістика»  підготовки фахового молодшого бакалавра зі спеціальності 061 «Журналістика», Спеціалізація «Digital-Журналістика».

Гарант програми – Ярова Ганна Дмитрівна, магістр журналістики.
Обсяг програми - 180 кредитів ЄКТС


(2 роки 10 місяців на основі базової загальної середньої освіти з одночасним здобуттям повної загальної середньої освіти; 1 рік 10 місяців на базі повної загальної середньої освіти) 

 


Мета освітньо-професійної програми

Підготовка висококваліфікованих фахівців-медійників з навичками використання передових цифрових технологій, що дає широкі можливості для працевлаштування фахівців у галузі 06 «Журналістика», які мають теоретичні знання і практичні навички, володіють загальними та фаховими компетентностями, необхідними для виконання завдань, пов’язаних із професійною діяльністю у сфері засобів масової інформації, соціальних комунікацій, журналістикознавства.

 

Отримаєте Hard та Soft skills !

 

Основи діяльності журналіста

  • Вступ до сучасної журналістики
  • Журналістська майстерність
  • Психологія журналістики
  • Інтернет-журналістика
  • Телевізійна журналістика
  • Новинна журналістика
  • Художньо-публіцистична журналістика
  • Комунікаційні технології
  • Журналістське розслідування
  • Журналістьска етика
  • Ораторське мистецтво
  • Звя'зки з громадськістю
  • Базові інструменти журналістики (тексти, фото, відео, аудіо, верстка і основи дизайну ЗМІ)

Основи реклами і PR

  • Основи продюсування
  • Економіка і менеджмент ЗМІ
  • Ділове адміністрування

 Бізнес-аналітика

    • BigData / Database Management System
    • Аналітика інтернету речей
    • Інформаційні системи та технології в міжнародному бізнесі та комерції
    • Теорія та практика бізнес-ігор
    • Економетричні методи та моделі в міжнародному бізнесі
    • Бізнес-аналітика
    • Машинне навчання
    • Міжнародна бізнес-аналітика та консалтинг

Digital-маркетинг

    • Копірайтинг / Strategic Storytelling
    • Діджитал та соціальний маркетинг
    • Омніканальний маркетинг
    • Глобальні маркетингові стратегії
    • Бізнес-комунікації в міжнародному бізнесі
    • Performance-маркетинг для бізнесу

МЕНЕДЖМЕНТ

  • Управління проектами
  • Управління колективом
  • Прогресивні навички менеджменту
  • Kanban, Agile і Scrum, PMI, PRINCE2
  • Планування і розподіл робіт
  • Оцінка результату
  • Тайм-менеджмент

Export-promotion

  • Глобальні бізнес-культури
  • Мистецтво ведення переговорів
  • Управління взаємовідносинами з клієнтами
  • Розрахунки у міжнародній електронній комерції
  • Етика та міжнародна відповідальність в міжнародному бізнесі
  • Міжнародні перемовини

Особливості освітньо-професійної програми

 Освітня програма готує фахівців, що володіють системними знаннями в роботі з соціальними медіа, спрямована навчити працювати в новому цифровому середовищі та створювати ефективні тексти з високим відгуком у аудиторії. Допомагає розібратися з новими явищами і взаємовідносинами між ними, каналами комунікації, форматами медіа і контенту, новими ролями журналістів і синтетичними професіями (наприклад, Діджитал-продюсер або SMM-фахівець в редакції).

Освітня програма поєднує в собі академічний підхід з форматами воркшопів і проєктною діяльністю, що дозволяє вільно орієнтуватися у всьому різноманітті digital-інструментів і володіти вагомою перевагою у висококонкурентному середовищі.

В результаті випускник програми буде представляти сучасний ландшафт ринку Діджитал-медіа, а також мати уявлення про створення медійного каналу та існування журналіста як бренду і автора в цифровому інтерактивному середовищі.

Після закінчення навчання фахівець із журналістики може займати посади:

  • літературного редактора
  • тележурналіста
  • кореспондента
  • копірайтера
  • web-контент менеджера інтернет-видання
  • прес-секретаря
  • PR-менеджера
  • SMM-менеджера (просування ЗМІ в соціальних мережах)
  • головного редактора телепрограм
  • директора програм (радіо-, телевізійних)
  • начальника відділу (реклами, зв’язків із громадськістю)
  • журналіста-рерайтера
  • редактора-перекладача
  • ведучого телерадіопрограм

    Та нові професії:

    Дата-журналіст - це фахівець, який створює різні типи текстів на основі даних, завдяки яким зміст матеріалу, викладені в ньому факти і думку автора отримують кількісне обгрунтування.
    Інфостиліст - фахівець, який займається підбором інформації та стилем її викладу відповідно до запитів конкретної людини.
    Архітектор трансмедійних продуктів - пише твори для різних видів медіа, але з одним колом персонажів - серіали, фільми, анімація, комп'ютерні ігри, комікси з наскрізними героями. Він створює різні сюжети, розповідає різні історії, кожна з яких вносить свій внесок в ціле «всесвіту», вигаданого світу.
    Більд-редактор (фотоподборщік) - фахівець друкованого видання або ЗМІ, що забезпечує пошук необхідних ілюстрацій для статей.
    SMM-менеджер - це фахівець з SMM (Social Media Marketing), комплексу заходів з просування web-сайтів, товарів або послуг за допомогою соціальних медіа-засобів, до яких відносяться: блоги; соціальні мережі;  
    PR-менеджер (від англ. Public relations - зв'язки з громадськістю) - це фахівець, який відповідає за створення і підтримку сприятливого іміджу фірми або конкретної торгової марки, що належить цій фірмі.
    Копірайтер - це фахівець, який пише рекламні тексти.
    Контент-менеджер - це фахівець, який відповідає за содежанием видання чи сайту. Він відповідає за інформаційне наповнення інтернет-сайту необхідним контентом (текстової та графічної інформацією).
    Медіааналітик - це фахівець, який займається визначенням ступеня присутності компанії в інформпросторі та дає правильну оцінку медіарепутаціі. Він виявляє тенденції щодо ЗМІ до компанії, проекту, аналізує позицію бренду на ринку.
    Медіабайер - це фахівець, який закуповує ефірний час на радіо і телебаченні, рекламні площі в друкованих засобах масової інформації та Інтернет-виданнях.

 

 

Бізнес-право

Спеціальність "Право", спеціалізація "Бізнес-право"

 

 

 

Спеціалізація «Бізнес –право» підготовки молодшого бакалавра зі спеціальності 081 «Право».

Гарант програми – Кушерець Дарина Василівна, доктор юридичних наук, професор кафедри «Право».

Галузь знань: 08 «Право»

Спеціальність:  081 «Право»

 

 

Мета спеціалізації "Бізнес-право"

Метою спеціалізації є формування комплексного уявлення про правове регулювання підприємницької діяльності; систематизація знань про форми, види і засоби державного регулювання; цілі і способи здійснення державного контролю за цією діяльністю; поглиблене вивчення специфічних правових інститутів (наприклад, банкрутство), окремих видів підприємницької діяльності (наприклад, інвестиційна), конкретних методів держрегулювання (оподаткування, антимонопольне регулювання та ін.)

Отримаєте Hard та Soft skills !

Цивільне право

    • Цивільні правовідносини
    • Правове положення громадян
    • Юридична особа як суб'єкт цивільних правовідносин
    • Об'єкти цивільних правовідносин
    • Угоди: види та форми
    • Право власності
    • Підстави виникнення і припинення права власності

Цивільний процес

  • Цивільні процесуальні правовідносини
  • Сторони в цивільному процесі
  • Треті особи в цивільному процесі
  • Процесуальні терміни
  • Підсудність цивільних справ
  • Судові розгляди
  • Заочне, наказне провадження та провадження у справах, що виникають з публічних правовідносин

Трудове право

  • Суб'єкти трудового права
  • Трудові взаємини
  • Соціальне партнерство в сфері праці
  • Трудовий договір
  • Правове регулювання робочого часу, часу відпочинку, оплати праці та охорони праці
  • Матеріальна відповідальність сторін трудового договору
  • Індивідуальні та колективні трудові спори

Цивільне та торгове право зарубіжних країн

  • Суб'єкти цивільного і торгового права зарубіжних країн
  • Представництво та посередництво
  • Агентські угоди
  • Право власності та інші речові права
  • Зобов'язальне право
  • Договір як підстава виникнення зобов'язань
  • Види договорів у праві зарубіжних країн
  • Право інтелектуальної власності в зарубіжному праві
  • Спадкове і сімейне право

МЕНЕДЖМЕНТ

  • Управління проектами
  • Управління колективом
  • Прогресивні навички менеджменту
  • Kanban, Agile і Scrum, PMI, PRINCE2
  • Планування і розподіл робіт
  • Оцінка результату
  • Тайм-менеджмент

   Digital-маркетинг

  • Копірайтинг / Strategic Storytelling
  • Діджитал та соціальний маркетинг
  • Омніканальний маркетинг
  • Глобальні маркетингові стратегії
  • Бізнес-комунікації в міжнародному бізнесі
  • Performance-маркетинг для бізнесу

Особливості спеціалізації "Бізнес-право"

Спеціалізація "Бізнес-право" спрямована на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетентностей та формування практичних умінь і навичок у процесі практичної підготовки за спеціальністю 081 «Право», спеціалізацією «Бізнес-право».

Практична підготовка здійснюється шляхом проходження виробничої практики в установах та організаціях чи їх підрозділах, які здійснюють діяльність з правозастосування, зокрема, на базі юридичних служб органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також у судах, прокуратурі, адвокатурі, нотаріаті, юридичній клініці університету. Програма дає змогу оволодіти знаннями, навичками та вміннями з надання професійних послуг із різноманітних економічних, правових, управлінських та етичних проблем діяльності й розвитку бізнес-організацій на національному рівні, ведення на інноваційній основі ефективного та конкурентоспроможного  бізнесу.

В коледжі створений дискусійно-просвітницький "Бізнес-клуб" – унікальний позанавчальний майданчик, в рамках якого спеціально для студентів коледжу спеціалізації «Бізнес-право» проводяться безкоштовні майстер-класи, лекції та зустрічі за участю запрошених гостей - відомих бізнесменів, а також успішних практикуючих юристів.

 

Програмні результати навчання:

Фаховий молодший бакалавр зі спеціальності 081 «Право» за спеціалізацією «Бізнес-право» відповідно до цілей освітньої програми і завдань професійної діяльності в результаті освоєння даної ОП має володіти такими компетенціями, тобто бути здатним застосовувати знання, вміння та особисті якості, відповідно до цілей і завдань професійної діяльності:

  • усвідомлює соціальну значущість своєї майбутньої професії, володіє достатнім рівнем професійної правосвідомості;
  • здатний сумлінно виконувати професійні обов'язки, дотримуватися принципів етики юриста;
  • володіє культурою мислення, здатний до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення;
  • визначає порядок здійснення суб’єктами бізнес-правовідносин;
  • аналізує та тлумачить чинне законодавство, що регулює правове становище юридичних корпорацій в Україні;
  • визначає порядок здійснення бізнес-права управління, особливості формування та компетенції загальних зборів учасників, виконавчих органів, наглядової ради, органів контролю за діяльністю органів господарського товариства;
  • Вміє працювати в групі, формуючи власний внесок у виконання завдань групи;
  • виявляти знання і розуміння основних сучасних правових доктрин, цінностей та принципів функціонування національної правової системи;
  • Вміє пояснювати природу та зміст основних правових явищ і процесів;
  • демонструвати необхідні знання та розуміння сутності та змісту основних правових інститутів і норм фундаментальних галузей права;
  • здатний використовувати основні положення і методи соціальних, гуманітарних і економічних наук при вирішенні соціальних і професійних завдань;
  • знає правові основи надання правової допомоги у підприємницьким спорах;
  • вміє встановити коло належних правових джерел (міжнародних договорів і національних законів), компетентних органів і процедуру надання правової допомоги у конкретних справах;

Нейрофінанси

Спеціальність "Фінанси" спеціалізація "Нейрофінанси"

 

 

 

072 «Фінанси, банківська справа та страхування»
Спеціалізація «Нейрофінанси»  підготовки фахового молодшого бакалавра зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»

Гарант програми –   Прохорова Марина Едуардівна, кандидат економічних наук, доцент.

Галузь знань - 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність - 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»

 

 

 

Мета спеціалізації


Надати базові знання і практичні навички з нейрофінансів із широким доступом до працевлаштування і подальшого навчання. Сформувати у слухачів сучасні базові уявлення в області поведінкових фінансів і маркетингової діяльності в сфері фінансових технологій та основ їх розвитку.

Пізнати сутність поведінкових фінансів, вміти сформулювати основні відмінності цієї течії від стандартних фінансових теорій, вміти аналізувати вплив психологічних чинників на поведінку фінансових фахівців та прийняття фінансових рішень інвесторів, а відтак, і на ситуацію фінансового ринку.

Отримаєте Hard та Soft skills !

Бізнес-аналітика

  • BigData / Database Management System
  • Аналітика інтернету речей
  • Інформаційні системи та технології в міжнародному бізнесі та комерції
  • Теорія та практика бізнес-ігор
  • Економетричні методи та моделі в міжнародному бізнесі
  • Бізнес-аналітика
  • Машинне навчання
  • Міжнародна бізнес-аналітика та консалтинг

Digital-маркетинг

  • Копірайтинг / Strategic Storytelling
  • Діджитал та соціальний маркетинг
  • Омніканальний маркетинг
  • Глобальні маркетингові стратегії
  • Бізнес-комунікації в міжнародному бізнесі
  • Performance-маркетинг для бізнесу

БЛОКЧЕЙН

  • Основи блокчейн: криптографія, технологія P2P, теорія ігор: візантійські генерали і консенсуси.
  • Initial DevOps. Ноди і електронні гаманці. Майнінг. Форк.
  • Види розподілених реєстрів: PoW, PoS, PoA. Non-blockchain DLTs (DAG). Hyperledger. Приклади блокчейнів (Masterchain, Era, Waves).
  • Смарт-контракти. Біткоіни як програма. Віртуальна машина блокчейна. Ethereum. Solidity / Vyper. IDE (Remix). Adv. DevOps (Ganache, Truffle)

ФІНАНСОВИЙ МАРКЕТИНГ

  • Розуміння потреб клієнтів, Customer Development
  • Швидке прототипування
  • Аналіз User Experience
  • Реклама в інтернеті, соціальних мережах, SMM
  • A / B-тестування
  • Побудова воронок продажів
  • Розрахунок вартості залучення (CPC) і прибутку від клієнта (LTV)

МЕНЕДЖМЕНТ

  • Управління проектами
  • Управління колективом
  • Прогресивні навички менеджменту
  • Kanban, Agile і Scrum, PMI, PRINCE2
  • Планування і розподіл робіт
  • Оцінка результату
  • Тайм-менеджмент

Export-promotion

  • Глобальні бізнес-культури
  • Мистецтво ведення переговорів
  • Управління взаємовідносинами з клієнтами
  • Розрахунки у міжнародній електронній комерції
  • Етика та міжнародна відповідальність в міжнародному бізнесі
  • Міжнародні перемовини

 

Програмні результати навчання:

  • аналізувати фінансову поведінку, економічну діяльність людей, соціальних груп з урахуванням психологічних чинників оцінювати ефективність проектів з урахуванням фактору невизначеності;
  • користуватися знаннями з нейрофінансів для самостійного аналізу своєї економічної діяльності та соціальної поведінки людей;
  • самостійно здійснювати підготовку завдань і розробляти проектні рішення з урахуванням фактору невизначеності;
  • розробляти стратегії поведінки фінансових та страхових агентів на різних ринках;
  • швидко реагувати на різні чинники впливу на поведінку людей та приймати адекватні рішення у різних ситуаціях;
  • вміти критично осмислювати концептуальні теорії, які стосуються фінансів, банківської справи та страхування й узагальнюють засади й закономірності функціонування та розвитку фінансових систем;
  • проводити дослідження на рівні молодшого бакалавра, зокрема, здійснювати пошук, обробляти та аналізувати інформацію із сучасних джерел з нейрофінансів;
  • використовувати концепції, методи й інструменти фінансового менеджменту з врахуванням психофізіологічних особливостей людей;
  • застосовувати навички обґрунтування та управління фінансовими проектами;
  • вміти аналізувати вплив поведінкових чинників на прийняття фінансових рішень інвесторів та на ситуацію фінансового ринку в цілому;
  • демонструвати вміння уникати поведінкових помилок в умовах невизначеності й ризику;
  • застосовувати сучасне інформаційне та програмне забезпечення, володіти інформаційними технологіями у сфері фінансів, банківської справи та страхування
  • виявляти вплив психологічних якостей трейдерів, страхових агентів на ефективність проведених ними операцій;


 

Питання/Відповідь

Університет та Коледж сучасних знань були засновані Всеукраїнською громадською організацією Товариством «Знання» України (більше 70 років історії просвітництва).

Лідери академічної науки України об’єднались з метою створення більш доступної та якісної сучасної освіти.

—   ректор КНУ ім. Тараса Шевченка, академік НАН України, заслужений працівник народної освіти України, герой України – Губерський Леонід Васильович;

—   екс-міністр освіти та науки України, Президент Національної Академії педагогічних наук, академік НАН України – Кремень Василь Григорович;

—   ректор Національного педагогічного університету ім. П.Д. Драгоманова, член-кореспондент НАН України, заслужений діяч науки і техніки України – Андрущенко Віктор Петрович;

—   голова правління Товариства «Знання» України, український філософ, заслужений діяч науки і техніки України, Президент Університету сучасних знань – Кушерець Василь Іванович.

Коледж та Університет сучасних знань увібрали кращі традиції найпотужніших навчальних закладів України.

На базі Коледжу та Університету сучасних знань ти маєш змогу отримати доступ до:

—   студентського хабу;

—   центру вивчення мов;

—   видавництва «знання»;

—   психологічної служби;

—   клубу правників;

—   центру медіації;

—   школи теології;

—   планетарію.

Тільки у нас за доступні гроші ти можеш отримати сучасну освіту. Ми кращі у:

методах освіти (casestudy, workshop, mentor, collaborative learning, студентський HUB);

програмах навчання (кібер-фінанси; інвест-кебети; облік-е-аудит; стартапотизації та проектний менеджмент; діджиталізація бізнесу; медичне право; правовий бізнес консалтинг; юридичний лобізм; медіація; кримінальне, цивільне судочинство; адвокатура і нотаріальний процес; конвергентна журналістика; посткласична (хуліганська) журналістика; філолог голосового інтерфейсу та гейміфікації.)

У викладацькому складі – 127 масштабних спікерів України і світу – популяризатори знань, сучасна еліта.

 

Ти отримуєш такий самий диплом державного зразка. Однак, не диплом дає тобі достойне майбутнє, а сучасні знання та персональні навики 21 століття:        

Громадська позиція, креативність, самосвідомість, комунікативність, аналітичне та  орієнтоване мислення, уміння працювати в команді, діджиталізація, стресостійкість, стартапотизація (від ідеї до реалізації), самопрояв.

 

Ми змінюємо обличчя освіти в Україні, ми викладаємо Освіту 5.0

Освіта 3.0 – в Україні є найпоширенішою серед навчальних закладів, що передбачає пасивне отримання знань від вчителя.

Освіта 4.0 – коли ти сам є агентом своєї освіти і визначаєш що тобі вчити.

Освіта 5.0 – коли ти і вчитель є партнерами у процесі пізнання світу. Центром уваги стають твої навики використання сучасних знань. Навики 21століття. Ти навчаєшся цінносттям та драйвиш власні таланти.

Долучайся! Обирай сучасні знання! Обирай Освіту 5.0!