Реклама – мистецтво ХХІ століття, або як опанувати $ 615 млрд cвітового рекламного бюджету - Інна Битюк

29.10.2020 / 19:08

Сучасний світ зітканий із безлічі рекламних повідомлень – в телефоні, на вулиці, в транспорті, магазині, по радіо чи телевізору. Ми живемо у світі тотальної реклами, яка стала невід’ємною частиною нашого сучасного життя. Сьогодні реклами потребує не лише продукція, а й самі установи і навіть особистості. За результатами 2020 року, світовий ринок реклами становить 615, 4 млрд доларів США.

Для декого реклама навіть може стати підручником з життя, бо нам розказують, які ліки потрібно вживати, які подарунки дарувати, які продукти купувати і за кого потрібно голосувати. Сьогодні рекламу, без сумніву, можна назвати мистецтвом ХХІ століття. І предмет, який я викладаю  для студентів спеціальності «Журналістика» в Університеті Сучасних Знань, так і називається – «Мистецтво реклами».

У ході занять студенти вивчають особливості творчого процесу рекламної та PR-діяльності, особливості різних типів реклами. Опановують методи стимулювання творчості, засвоюють техніку генерування креативних ідей. Розвивають вміння будувати промову й впливати на слухачів за допомогою вербальних та невербальних засобів, писати ефективні рекламні тексти та втілювати їх в естетичну й запам’ятовувану форму.

Вчаться гармонійної композиційної організації рекламного продукту, добору кольорів і шрифтів, верстці та створенню векторних зображень для того, щоб найоптимальніше втілити свій творчий задум. Учаться створювати фотозображення та ретушувати його у графічному редакторі, монтувати відео й аудіо, працювати з інтерактивними презентаціями — усе це необхідно для професіонала-рекламіста.

Кваліфікованих рекламістів та піарників завжди потребують працедавці. Грамотно вибудувана комунікація з аудиторією та вміння застосовувати ефективні рекламні технології для збільшення прибутку – спеціалістів із такими вміннями та навичками сьогодні чекають у рекламних та PR-агентствах, у державних та комерційних установах, у ЗМІ та політичних структурах, в міжнародних корпораціях та громадських організаціях.

Тож, як бачимо, PR-фахівці та журналісти важливі у багатьох сферах, а їхні заробітки завжди дуже високі. Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на кілька місяців уперед.

Вивчення дисципліни «Мистецтво реклами» - це можливість поринути та опанувати сучасною професією з широкими можливостями працевлаштування, що відповідає світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці. 

Інна Битюк,
Кандидат наук із соціальних комунікацій,
Заслужений журналіст України